Dersi Veren Fakülte \ Bölüm
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi \ İşletme
Kredi
AKTS
Ders Türü
Öğretim Dili
Bu ders kapsamında öğrenci bir dönem süresince bir firmada (kurumda) tam zamanlı olarak ortak eğitim sürecine dahil olur.
Ders Kitapları ve/veya Kaynaklar
Derse ait kaynak bulunmamaktadır.
Bu dersin amacı öğrencinin ilk beş döneme ait dersleri alıp işletme fonksiyonları ve işletmecilik hakkında temel teorik bilgiye sahip olduktan sonra bir firmada (kurumda) öğrendikleri ile pratik iş hayatını bağdaştırmaya başlaması ve çalışma ortamını gözlemlemesidir.
1. İş yeri seçimi ve iş başvuru süreçlerine aşina olur.
2. İş yeri ortamında pratik olarak çalışma sürecini gözlemler çalışma hayatına aşina olur.
3. Öğrendiği temel teorik bilgiler çerçevesinde pratik iş hayatında olan gelişmeleri gözlemler.
4. Bir işletme ortamında bulunan departmanlar, iş süreçleri ve görev tanımları konusunda uygulamalı olarak bilgi sahibi olur.
1. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
2. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
3. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
4. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
5. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
6. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
7. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
8. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
9. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
10. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
11. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
12. Hafta: Öğrencinin iş yerinde uygulamalı olarak çalışması
Referens Değerlendime Ölçütleri
• Ders değerlendirmesi olarak öğrencinin ortak eğitim raporu sunması ve sonucunda da öğrencinin danışmanı tarafından geçti/kaldı notu verilmesi şeklinde uygulama yapılmaktadır.
|
Program Çıktısı
*
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Ders Çıktısı
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|