Dersi Veren Fakülte \ Bölüm
Güzel Sanatlar Fakültesi \ İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
Kredi
AKTS
Ders Türü
Öğretim Dili
Öğrencilerimizin, İÇT Mekan Tasarım Stüdyosu III aldıktan sonra gittikleri ilk ortak eğitim dönemidir. Öğrencilerin edindikleri teknik ve teorik bilgileri profesyonel hayata taşımaları hedeflenir. Bu kapsamda öğrencilerin, konsept geliştirme, mekana aktarma ve içmimari ölçeğe uygun proje tasarımına ek olarak, ilk ortak eğitim dönemlerinde uygulama bilgisini ve becerisi edinmeleri beklenir.
Ders Kitapları ve/veya Kaynaklar
Gerekli teknik beceriye sahip, sunum teknikleri konusunda deneyimli, iç mimari proje detaylarına hakim öğrencilerin ilk ortak eğitim dönemlerinde ofis, şantiye ve mağaza deneyimlerine yönelik uygulama projelerine farklı ölçeklerden bakabilmeleri hedeflenmektedir.
1. Öğrencilerin hem akademik hem de mesleki bağlamda sektör ile entegre olmasını ve profesyonel bağlantılar kurmasını sağlar.
2. İç Mimarlık eğitimi, teorik bilgi kadar pratik beceri gerektiren bir alandır. Bu nedenle, öğrencilerin iş dünyasında deneyim kazanmalarını sağlar.
3. Öğrenciler, hem projelerini gerçekçi bir perspektifle değerlendirme hem de iş dünyasının beklentilerine uygun çözümler geliştirme becerisi kazanır.
4. Ortak Eğitim sürecinde, öğrenciler teknik derslerde öğrendikleri teorik bilgileri gerçek projelerde uygulama fırsatı bulurlar.
1. Hafta: OEG 200 Uygulaması
2. Hafta: OEG 200 Uygulaması
3. Hafta: OEG 200 Uygulaması
4. Hafta: OEG 200 Uygulaması
5. Hafta: OEG 200 Uygulaması
6. Hafta: OEG 200 Uygulaması
7. Hafta: OEG 200 Uygulaması
8. Hafta: OEG 200 Uygulaması
9. Hafta: OEG 200 Uygulaması
10. Hafta: OEG 200 Uygulaması
11. Hafta: OEG 200 Uygulaması
12. Hafta: OEG 200 Uygulaması
Referans Değerlendime Ölçütleri
• Ortak Eğitim Raporu
• Ortak Eğitim Başarı Değerlendirme Formu (İş yeri amiri)
• Sunum
|
Program Çıktısı
*
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Ders Çıktısı
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|